mandag 21. februar 2011

Kjøkken







Da vi flyttet hit var alle tak i umalt panel og de
fleste veggene i umalt panel....vi malte og malte
og malte og atter malte. Men etter en måned kunne vi
flytte inn i et lyst og fint rekkehus.
Frontene på kjøkkent var fortsatt brune og
jeg higet etter å få hvitt kjøkken...MEN jeg
orket ikke mer maling. Løsningen ble da å skifte
 ut frontene med noen helt "plaine" hvite.
Måtte dog male dekksidene, men med hjelp fra
mamsen og papsen gikk det som smurt.
 Malte den ene dekksiden med tavlemaling.
Her henger det en kalender, men den skal
snart skiftes ut...har et nytt prosjekt på gang ;) 
La Linea eller Streken som han heter i Norge,
har jeg tegnet på med hvit tavletusj...Digger han :)
Håndtakene i skinn har jeg vist før,
hvis du vil ta dem i nærmere øyesyn, kan du se her.
Skinnhåntakene er bare brukt på skuffefrontene,
mens på skapfrontene har jeg brukt
glassknotter fra Lisbeth Dahl.
Min favorittbutikk i København :)
Disse er kjøpt på Nitsirkna.


Take Care Y`all!!!


2 kommentarer:

Knitty sa...

Heisann :)
Det blei jo kjempe fint.
Oppussningsprosjekt e alltid kjekke, plutselig får en et nytt rom :)
Stilig med streken ;)
Ha ein fin fin kveld :)

Unknown sa...

I do like:))) Flinke dere har vært :)) Streken er jo bare drit kul!Hvor ble det av den ??
Klemmer