lørdag 12. februar 2011

Anheng i akryl





Disse smykkene i akryl er enkle å lage.
 Akrylanhengene får du kjøpt på panduro.
 De er gjennomsiktige og har plastlag på begge sidene,
 som må fjernes!!
Skriv ut ønsket tekst på pc`en. Lim deretter teksten

fast med decopagelim
 på anhenget, eller dobbelsidig gjennomsiktig folie med lim.
 Jeg har brukt hvit tekstiltape(gaffatape),
som jeg har limt på baksiden.
Fungerer også sikkert hvis man tar et lag
med decoupagelim, men synes baksiden ble finere med tape :)
 Fester man på et smykkelås,
kan man henge smykke fast hvor man måtte ønske.








GOOD LUCK!!!!


2 kommentarer:

Knitty sa...

Stilig :) sånn fekk eg lyst t å prøva meg på :)

Heart of Brita sa...

Anbefales!! Tar ikke så lang tid å lage heller. Liker sånne prosjekter som blir ferdig på en kveld jeg :)